środa, 1 stycznia 2014

Wiedźmin - obraz na podstawie grafiki z komiksu

oryginał
Obraz powstał w ramach świątecznego prezentu :3
czas pracy - około 30 godzin,
Cóż.... namalować obraz na podstawie takiej grafiki nie jest łatwo o-o dodatkowym utrudnieniem był dla mnie fakt, ze moje doświadczenie w kwestii malarstwa nie jest zbyt duże. Praca ta kosztowała mnie niemało wysiłku, ale myślę, że rezultat mi to wynagrodził ^^ wiadomo, idealnie nie jest ... ale i tak cieszę się, że wyszło jak wyszło :3
Jeśli chodzi o kolory .... to co widać na 2-gim zdjęciu to totalna masakra xD pierwsze też pozostawia wiele do życzenia, ale i tak na pewno oddaje je lepiej niż drugie :3


15 komentarzy:

  1. Ale Geralt to ci zajebiście wyszedł, pomimo dziwnych kolorów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :3
      fakt kolory dziwnie wyszły xD ale zapewniam, że na żywo wyglądają lepiej~! :3

      Usuń
  2. super, mnie się bardzo podoba :) kolory nie są złe, mogłyby być ciemniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie są x'D tylko tu tego nie widać ^ ^"

      Usuń
  3. ładny blog:)
    zapraszam do mnie
    http://staarduste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I must thank you for the efforts you have put in penning this blog.

    I am hoping to view the same high-grade content from you later on as well.

    In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog now ;)

    Here is my blog - un serrurier val d oise

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, fajnie, że wpadłaś do mnie, ja też z chęcią będę Cię odwiedzać - też lubię mangę ;). Dodam Cię do linków ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka, to znowu ja ;). Zmieniłam adres bloga ;) - szukaj mnie pod tym adresem - http://world-chinese-rat.blogspot.com/ (wybrałam taki, ze względu na mój chiński znak zodiaku - jestem Szczurem ;). Poza tym, może będzie Ci wygodniej ;) Pozdrawiam ;) ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ;). Uwielbiam ,,Wiedźmina''

    OdpowiedzUsuń