niedziela, 13 października 2013

Byousoku 5 Centimeter

Ohayo~!
Po baaardzo długiej nieobecności wracam do Was z nowym artem~! Tym razem z anime " Byousoku 5 Centimeter".
Czas pracy : ~ 13 godzin
Szczerze mówiąc tworzenie tej pracy sprawiło mi dużo przyjemności ^^ szczególnie jeśli chodzi o tło, miło się patrzy kiedy pod piórkiem tabletu zamiast jednokolorowej niebieskiej plamy zaczyna faktycznie pojawiać się niebo :3
Mam nadzieję, że art się Wam podoba, postaram się zrobić kolejny najszybciej jak się da, aczkolwiek szkoła skutecznie przeszkadza mi w rysowaniu q-q
To tyle na dzisiaj, bye bye~

11 komentarzy:

  1. bardzo ładna praca :) myślę że mogłabyś pokusić sie o kontury dla postaci, ale i tak dobrze wygląda :D
    i niebo na prawdę pięknie zrobione, ja mam zawsze z nim problemy.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      co do kontur to czasem je robię, ale tu mi jakoś bardziej pasowała postać bez ^^
      hmm jeśli masz z tym problemy spróbuj znaleźć jakiś niezbyt skomplikowany art ( nie zdjęcie bo będzie mega trudno ) , wyświetl obok okna z programem graficznym i próbuj przerysowac :3 pomoże ci to nauczyć się tego jak rozkładać kolory, bo to tu kluczowa sprawa :) próbuj zauważyć jak największą ilość barw , mieszaj kolory i baw się~! ^^
      Pozdrawiam ;3

      Usuń
  2. Podziwiam każdą osobę która potrafi okiełznać program gryficzany oraz tablet by w nim rysować. Osobiście wolę prace wykonywanie ręcznie, ale mam szacunek do ludzi którzy potrafią stworzyć Digital-art'a. Moich digital-art'ów lepiej nie oglądać :P Anime muszę w końcu obejrzeć. Słyszałam wiele różnorodnych opinii na jego temat, dlatego muszę się przekonać na własnej skórze co o nim sądzić.
    P.S. Ta chmurka na niebie to jest po prostu boska! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję~! :3
      Wybór między rysowaniem na kartce a na tablecie to tylko kwestia gustu ^^ znam ludzi, którzy nie mogą ogarnąć ołówka a na tablecie działają cuda i na odwrót, osoby, którym rysowanie na kartce idzie świetnie ale nie mogą poradzić sobie z tabletem. myślę, że to kwestia ćwiczeń, wszystkiego można się nauczyć :) wiem z doświadczenia, że najtrudniej zacząć przygodę z digitalem od prac z głowy, lepiej na początek zajac się artami albo lekkim przerabianiem obrazków, żeby oswoić się z piórkiem :3
      Co do anime to moim zdaniem jest po prostu genialne <3 Aczkolwiek nie poleciłabym go fanom kina akcji, bo wielkiej akcji w nim nie znajdzie '3' to bardziej przedstawienie emocji i związku pomiędzy dwojgiem ludzi. jeśli ktoś lubi takie klimaty połączone ze świetnym OST, to to zdecydowanie tytuł dla niego ^^
      Pozdrawiam ~! :3
      P.S. Masz może konto na DeviantArt'cie ? Chętnie zobaczę twoje prace :D

      Usuń
    2. A no mam. xD ALe nie ma tego za dużo i nie są one jakieś wybitne. xD
      Proszę oto ono: http://aypa789.deviantart.com/ :D

      Usuń
  3. Cudowny art, podziwiam cię, że potrafisz ogarnąć program graficzny i tablet, ja sama nie dałabym sobie z tym rady. Urzekło mnie cieniowanie na tych nogach, teach me master *-* No i ta chmurka, uwielbiam <3 A co do anime to jak je oceniasz? Słyszałam już sporo różnych opinii i nie wiem, czy warto się za nie zabierać, czy jednak nie .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję~! <3
      Próbowałaś już kiedyś rysowac na tablecie ? :) dla niektórych ludzi rysowanie na komputerze jest nawet łatwiejsze niż na kartce :) spróbuj~! ^^
      Co do anime , zdecydowanie polecam :) Ale tak jak pisałam w komentarzu wyżej głównie osobom które lubią spokojne klimaty w połączeniu z dobrym OST. To niekoniecznie tytuł dla fanów shounenów '3' nie ma w nim zaskakujacej akcji, mimo to bardzo przypadło mi do gustu, jest urzekające ^^ No i na dodatek pięknie zrobione pod względem graficznym! Polecam :)

      Usuń
    2. Niestety nie mam możliwości spróbowania, ale sam pomysł mnie przeraża XD Wiesz, patrzysz na monitor a rysujesz po tablecie, nie sądzę, żebym tak umiała, ale w sumie jak będę mieć okazję to chętnie się sprawdzę :3
      Osobiście mam tak szeroki gust, że lubię i shouneny, i anime dziwne, ale z niesamowitą fabułą i takie zupełnie spokojne, szczególnie kiedy podoba mi się kreska, więc pewnie się za nie zabiorę :3

      Usuń
    3. skoro mówisz, że masz szeroki gust to zdecydowanie polecam, bo myślę, że ta perełka powinna ci się spodobać :3

      Usuń
  4. Niezła grafika, ale trochę brakuje mi mocniejszych kresek dla zaakcentowania tej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm na samym oryginale były mocne kontury, może racja że troszkę przydało by się ją zaakcentować '3'
      ale efekt bez kontur jakoś mi się spodobał :3

      Usuń