środa, 24 kwietnia 2013

Portret realistyczny- Dominik Santorski

  Od jakiegoś czasu zamieniłam styl komiksowy na realistyczny... nie jest to w cale takie proste, pewne przyzwyczajenia z tworzenia animowanych postaci tak wchodzą w krew, że ciężko się ich pozbyć o-o Między innymi właśnie dlatego postanowiłam na jakiś czas ( pewnie niezbyt długi) odpocząć od typowo mangowych postaci i naszkicować kilka portretów. Może nawet na portretach się nie skończy ?

  Niedawno obejrzałam po raz drugi film "Sala samobójców". Moim zdaniem jest po prostu świetny, zarówno jeśli chodzi o grę aktorską jak i soundtrack, fabułę, wszystko~! Zakończenie daje trochę do myślenia o-o Nie będę tutaj spoilerować, obejrzyjcie sami~! :) 

  Przy okazji oglądania doszłam do wniosku , że przydałoby się tak poza tworzeniem portretów kobiecych naszkicować parę męskich. Męczyłam się bardzo długo z tym rysunkiem, bo właściwie prawie2 dni o-o i muszę przyznać, że nie jestem do końca zadowolona z rezultatu ... Rysunek jest może i dobry pod względem np cieniowania ale w ciąż mam problem ze stworzeniem podobieństwa między oryginałem a szkicem. Oceńcie sami~!

3 komentarze:

  1. bardzo ładny portret, powinnaś jeszcze poćwiczyć cieniowanie, ale i tak podobny do oryginału :)
    co do filmu to też mi się podobał, chociaż moim zdaniem mogli się wysilić o jakiś porządny OST a nie powklejać kilka już istniejących piosenek ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To prawda, muszę jeszcze poćwiczyć ^^ Dopiero zaczynam, jeszcze dużo przede mną~! :D
      Za to kwestii OST nie do końca się z Tobą zgodzę :) To prawda, że mogli wysilić się o własny soundtrack, przynajmniej częściowo, ale z drugiej strony piosenki, które wykorzystali jak najbardziej tam pasują~! :D budują klimat. Poza tym niektóre z nich nie były wcześniej znane, film pozwolił im się wypromować :)

      Usuń
  2. Ładny, bardzo ładny portret ;). W sumie ćwiczenie daje efekty ;). Jest cudnie ;D.

    OdpowiedzUsuń