czwartek, 1 listopada 2012

Energiczny powrót po długiej przerwie >U<

Ohayooooo! ^-^/
Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam ^ ^" Jestem w nowej szkole... liceum... X.X pełno nauki... X.X ogólnie mówiąc- zgon~! >.< 
Ale! Muszę się pochwalić~! Dostałam piękny prezent urodzinowy w postaci wymarzonego tabletu graficznego~! ^-^/ Uwaga nadchodzi fala artów :3 
Oprócz tego ostatnio przyjaciółki zaraziły mnie oglądaniem anime Bleach >U> No więc poza ff powstało kilka artów itd...  generalnie dopiero zaczynam, więc moje grafiki < a właściwie głównie przeróbki innych obrazków> nie są jeszcze na zbyt wysokim poziomie xD Póki co pokażę wam jedynie szybki komiks który narysowałam w sumie dla żartu kiedy nie miałam w domu nic słodkiego ( Q-Q) 





Głowna bohaterka to moja fanowska postać z Bleach'a - Airi :3  A pana w kucyku można łatwo rozpoznać, jeśli ogląda się Bleach (Renji )  :3 
Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających <kłania się> Dziękuję, że tu jeszcze zaglądacie >U<
bye~! OwO/

3 komentarze:

  1. Hahaha xDD to najlepszy komiks jaki czytałam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. *O* *///////////////* Arigato~ >U<

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komiksik ;). Też, szczerze powiedziawszy mam słabość do słodyczy ;D. Na pewno będę tu wpadać ;).

    OdpowiedzUsuń